ŽOGICE

Vzgojiteljica: Ana Ružić
Vzgojiteljica: Barbra Slak Čadonič – pomočnica vzgojiteljice

Število otrok: 17 (kombinirani oddelek 2 – 4 leta)

Pogovorna ura vsak prvi torek v mesecu.

PREDNOSTNA NALOGA SKUPINE S CILJI:

  • Razvijanje predbralnih in predpisalnih spretnosti (poudarek na govornih kompentencah).
  •  Spodbujanje otroka k varnemu načinu življenja – sprehodi in igra na igrišču.
  • Navajanje na zdrav način življenja ( pravilno oblačenje in obuvanje, okušanje različne hrane, zobozdravstvena preventiva, pravilno umivanje z milom…).
  • Upoštevanje drugačnosti in individualnih razlik v razvoju.
  • Spodbujanje otrokovih močnih področij.
  • Aktivno vključevanje staršev pri načrtovanju in izvedbi dejavnosti.

POGOVORNA URA
Pogovorna ura za skupino Žogic bo potekala po telefonu. Za čas pogovora se boste dogovorili z vzgojiteljico.

PIKO SKRBI ZA ZOBKE
Dipl. medicinski sestri Katja in Anita sta nam pripravili kratek posnetek, kako pomočnik Piko skrbi za svoje zobke.
Oglejte si posnetek, se pogovorite z otrokom in vadite s Pikom.
https://drive.google.com/file/d/1NJke-qj2YCKYXSVO8xNH07q62AkM3Qtm/view?usp=drive_web

 

 

 V MESECU APRILU IN MAJU SPOZAVAMO ŽIVALI
Globalni cilj: Spoznavanje živalskega sveta v njegovi raznolikosti, povezanosti in stalnem spreminjanju.
Dejavnosti in operativni cilji :

  • Jezik – otrok spoznava knjigo, kot vir informacij , spoznava živalske uganke, opisuje in predstavi izbrano žival, posluša zgodbe  in pravljice iz živalskega sveta, ogleduje si knjige o živalih ,doživlja vsebine preko različnih medijev (DVD,internet)
  • Narava – otrok spoznava, da živali živijo v različnih okoljih, prehranjujejo se z različno hrano, telo imajo pokrito z dlako, perjem ali samo s kožo, razmnožujejo se na različne načine.
  • Družba – otrok hodi na sprehode v bližnjo in daljno okolico zaznava in opazi živali v različnih okoljih
  • Matematika – otrok razvršča živali s pomočjo diagramov, povezuje  s puščicami, šteje in prešteva in sestavi iz delov  celoto.
  • Umetnost  –  izdeluje živali iz gline, izdela lutko iz odpadnega materiala, igra se z lutkami, nariše žival po opazovanju,
    prepeva in posluša različne pesmi in skladbe iz živalskega sveta.

    VODA KOT ŽIVLJENSKI PROSTOR ZA ŽIVALI
    Na ogled smo odšli do reke Kolpe in nadrobili  koščke kruha in jih vrgli v vodo. Nato smo čakali, da pridejo na malico ribe. Dolgo smo čakali in jih ni bilo. čez nekaj časa je mimo priplavala račja družina in pojedla kruh.
    Prišli smo do spoznanja ,da živali živijo tudi na vodi na vodi. 

    Ogled galerije

                              

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

(Skupno 1.529 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost